czwartek, 10 maja 2012

hot sms na dobranoc :) vol. 3 :D

utworzony i wysłany 8 V dla Mojego Mężczyzny :*
a brzmi:

Wyobraź sobie, że leżymy razem w łóżku. ja mam na sobie jedynie spodenki do spania. Ty masz koszulkę i majtki. Obejmujemy się, całujemy... Wsuwam ręce pod Twoją koszulkę. Delikatnie drapię i głaszczę. Całuję Twój brzuch, klatkę i ściągam koszulkę... Znów usta kieruję na brzuch. Powoli zsuwam Ci majtki... Już jesteś twardy i prężny. Biorę Cię do buzi. Najpierw delikatnie muskam ustami Twój czubek. Ssam... Zaczynam ruchy głową wzdłuż Twojej męskości... mmm... Wyśmienita... I coraz szybciej i szybciej... Znów zwalniam... Dłonią pieszczę jądra... Ty już nie wytrzymujesz i mocnym strumieniem spermy tryskasz wprost do moich ust... Kiedy już odrobinę ochłonąłeś położyłeś mnie, głowę pochyliłeś nade mną. Pocałowałeś w usta, szyję i wziąłeś w usta moje sutki.Wilgotnym językiem pieścisz je i głaszczesz... Schodzisz z pocałunkami w dół, na brzuch i uda... Nie  przestając całować brzucha, zsuwasz mi spodenki i składasz najintymniejszy pocałunek... Językiem pieścisz mnie TAM... Wsuwasz język do środka, poruszasz nim.... Ahh...! Kotek! Nie przestawaj... Dłońmi w tym czasie gładzisz moje nogi... Nie zaprzestajesz pieszczot oralnych... Wspaniale to robisz... Uwielbiam Cię... Lizaniem doprowadzasz mnie na szczyt... Wyginam się w łuk... Ty dociskasz moje biodra do łóżka i wciąż liżesz... Nie dajesz mi spokoju... ...i nie dawaj go... Pieść i kochaj mnie dalej... Ohh...! Jak ja Cię pragnę... Wchodzisz we mnie i kochamy się mocno i szybko... Razem osiągamy kolejny szczyt...! Kocham Cię...! Oboje zasypiamy mocno w siebie wtuleni. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz