poniedziałek, 19 marca 2012

hot sms na dobranoc :) vol.2 :D

ten był tworzony z 15/16 marca. kończyłam rano, jak się obudziłam i jeszcze nikt go nie czytał oprócz mnie :D
wciąż tajny :)
do teraz... przyjemnej lektury:

...a teraz znów wsuwam się obok Ciebie pod kołdrę... Tym razem czekasz już nagi  na mnie... Dłonią gładzę Cię po policzku, całuję w usta. Nie przerywając pocałunku, dłoń kładę na Twój tors, delikatnie wodzę po nim, subtelnie drapię... Usta schodzą w dół, całuję Twoją klatę, brzuch, pępek... Chwytam GO w dłoń... Już jest twardy i skory do pracy... Ty swoje dłonie kierujesz w moją stronę... Jedną ręką obejmujesz, drugą kładziesz na mojej piersi... Delikatnie pieścisz raz jedną, raz drugą, kciukiem drażnisz sutki... Po chwili zsuwasz dłoń między moje nogi... Głaszczesz, drażnisz i wsuwasz we mnie dwa palce... Ja stale pieszczę Cię dłonią... A może 69? Bez zbędnych ceregieli klękam nad Twoją twarzą, a do ust biorę JEGO... Kotek, chcę Cię poczuć w sobie... Sprawnym ruchem zakładasz prezerwatywę i jednym pchnięciem wchodzisz we mnie cały... Zaczynasz się poruszać... Najpierw powoli, później coraz szybciej... Mój oddech staje się urywany... Mmm...! Kotek...! Składasz na moich ustach gorący pocałunek i z jękiem kończysz wewnątrz mnie... Z chwilą Twojego orgazmu nadchodzi mój... Ahh...! Wiję się pod Tobą w rozkoszy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz