niedziela, 26 sierpnia 2012

hot sms na dobranoc :) vol. 5 :D

z 23 VIII

Przychodzisz od mnie na łóżko... Ja leżę w samych bokserkach... Ty tak samo, nie masz na sobie nic prócz bokserek. Pod nimi rysuje się sterczący penis... Klękasz między moimi rozsuniętymi nogami. Dłonie kierujesz na mój biust... Delikatnie się podnoszę ułatwiając Ci pieszczenie piersi. Ty delikatnie je głaszczesz, lekko uciskasz. Na pośladkach czuje Twoją twardą męskość... Ściągasz swoją bieliznę. Moje majteczki odsuwasz na  bok, palcem gładzisz mokra dziurkę... wchodzisz we mnie powolnym ruchem... Chcę Cię poczuć całego... Powoli mnie kochasz. Twoje ruchy są pozbawione pośpiechu i tym samym bardziej mnie podniecasz... Czekam aż tylko przyspieszysz, aż zaczniesz mnie mocno posuwać... Twoje ruchy przybierają na sile i prędkości... Chwytasz mnie za biodra i mocno rżniesz.... Za chwilę bierzesz w dłonie moje piersi. Pieścisz je mocno. Ja dłoń kieruję na Twoje jajka, bawię się nimi i delikatnie ugniatam. Bzykasz mnie jak pies sukę... Mocno i szybko. Ja zagryzam wargę z rozkoszy, a Ty nie przestajesz mnie pieprzyć... Spuszczasz się we mnie, a ja w tym czasie osiągam szczyt... Skarbie, było cudownie...

1 komentarz: