piątek, 3 stycznia 2014

hot sms do Pana G. z 21 XII 2013

Zaprowadzasz mnie do swojej sypialni... Siadasz na fotelu. Ja klękam przed Tobą. Ściągam Ci buty, skarpetki. Dłonią gładzę przez spodnie Twoją męskość... mmm... Już twardy :) dotykam go, całuję przez spodnie. Rozpinam guzik, rozsuwam zamek i ściągam Ci spodnie. Siadam okrakiem na Twoich kolanach, kompletnie ubrana, ściągam ci sweter i całuję namiętnie w usta dłońmi błądząc po Twojej klatce piersiowej, ramionach i brzuchu... Całujemy się, językiem wodze po Twojej szyi, przy uszach... Moje dłonie cały czas Cię dotykają... Swoim kroczem dociskam do twojego... Delikatnie zataczam kręgi biodrami. Twój penis ciasno opięty bokserkami delikatnie muska moją cipkę... Chcę Cię lepiej poczuć więc schodzę z Ciebie. Staję tyłem do Ciebie i powoli ściągam bluzkę i spodnie wypinając pupę z Twoją stronę... Specjalnie dla Ciebie ubrałam białe, koronkowe bokserki i czerwony staniczek. W samej już bieliźnie wracam na Twoje kolana... Moje biodra cały czas się kręcą, całujemy się, chwytasz moją pierś... Ściskasz delikatnie. Z mojego gardła wychodzi cichy, uległy jęk... Moje biodra przyspieszają... Ściągam Ci bokserki i siadam z powrotem... Wilgotnym penisem ocierasz się i moje mokre już majteczki... mrr... Jak dobrze.... Szybko schodzę z kolan, klękam między Twoimi szeroko rozwartymi kolanami i biorę GO do buzi... Najpierw delikatnie liże mokrą główkę, później biorę ją do ust i ssam... Mocno ssam... Przestaję,  odwracam się do Ciebie tyłem, siadam na  kolanach i pupa pieszczę penisa... Ujeżdżam Cię w bieliźnie... Szybko i szybko... I tak do końca... Aż tryśniesz na moje plecy i pupę... Mmm

2 komentarze: